I see, I evaluate, I write...

Thursday, March 08, 2007

I am back!

Blogging, nampaknye nafsu utk berblogging menjadi semakin ghairah semula.tapi tak seghairah aku utk memulakan semester ini dan berusaha sabaik mungkin utk tidak merepeat any paper utk next year :p..yeah, aku memang tgh struggle!!

Ape yg menarik setelah hampir sebulan aku kat christchurh nih??..hehe, agak sibuk ngan aktiviti2 club..mcm every week gak la aktiviti sane sini. Study??..consistent sudeyh!! Ape2 pon, aku bersyukur sebab tahun ni Petsoc dikurniakan ahli2 TEC yg sgt committed ngan kelab dan insyaAllah, akan ku lead Petsoc sebaik mungkin utk contribute balik kepada Petronas scholars dan masyarakat2 sekeliling melalui aktiviti yg berfaedah dan berunsurkan kebajikan..slogan Petronas yg inspiring "Energy Received, Energy Return"..nak compete ngan CMSA??..not in my plan..social sudeyh!! tetibe mcm controversial pulak bile Petsoc bukak membership..ape2 pon, aku cume nak meramaikan umat dalam aktiviti2 yg Petsoc buat di samping meng"create" relationship yg sihat antara budak2 Petronas and other scholars and Malaysians..dulu kata budak Pet ngan Pet je..skrg bile nak membina ukhuwah yg baik, ada pulak mulut2 yg nakal kata kite nak memecah belahkan umat malaysia kat sini.hehe..notty la u! Ape2 pon, aku akan teruskan ngan agenda aku utk membina atmosphere yg friendly di kalangan ahli2 aku. *peace*

1 Comments:

Blogger mohd azmir said...

suci sungguh niat mu itu!! moga2 niat murni itu menjadi kenyataan.. hahahaha... poyo sudeyh aku!! nyway semoga umat malaysia kat chch akan lebay rapat dan mesra!!!

8:00 PM

 

Post a Comment

<< Home