I see, I evaluate, I write...

Friday, June 06, 2008

Tagged by Deng & Azza...(bukan azza elite tau)

Tonite, i am freaking bored. I was looking for something to do and finally realized that i can update my blog!! owh well, basically these are the 8 habits that i ve developed for the past year or so.....dengar ya~

1.minum teh dengan susu lembu asli setiap masa.seolah-olah, air kosong tidak wujud. Andai kata aku ada kat flat, aku akan buat teh….owh yeah, hal ini terjadi setelah kopi cap kapal api dan kopi tongkat ali (font sengaja dibesarkan utk memberi penekanan perihal kebaikan tongkat ali) yg aku bawak dari Malaysia telah habis..huhuh~

2.pergi ke gym sekerap mungkin..saya masih nak aktif bermain basket apabila saya balik Malaysia kelak.jadi kene maintain dari segala aspek sukan…..

3.layan Berita Jam 6:30 kat TV3 nz…habit ni baru saja aku develop.layan gak la dengar masalah orang NZ nih..ramai gak orang yg sepal rupenye kat NZ nih..tak kurang jugak manusia2 yg boleh dijadikan teladan. Contohnye, Ernest Rutherford. Die orang NZ rupenye..huhuhu

4.Jalan ke Countdown di malam hari sorang2 sebagai satu cara utk refleksi diri..bile kite sorang2, kite tend to piker pasal diri sendiri..kadang2 banyak gak la idea yg aku develop masa jalan sorang2 nih..huhuhu…

5.Pakai bracelet yg bapak aku kasi..die kata baik utk kesihatan.aku layan je la pakai.mule2 tak best..tapi lama2 rasa best pulak ada bracelet kat tangan…

6.Chillin2 hujung minggu…

7.Layan Youtube..hehehe..lagu2 oldskool rocks!!

8.Berhubung dengan Deng setiap hari. Saya nak tahu ape yg jadi kat die setiap hari…=)

Owh yeah..itulah sedikit sebanyak perihal habit yg saya develop. Lepas ini aku ingin berjalan ke Countdown mencari sesuap nasi.hehehehe..slamat semuanya! adios salam~


Owh yeah, sape yg saye mahu tag?...semua kawan2 saya yg telah terbaca blog saya.sekian yek utk hari ini...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home